FANDOM

Złote ciastko (z angielskiego Golden Cookie) to czasami pojawiający się na ekranie objekt który daje nam efekty. Możesz natrafić na:

Lucky!: otrzymujesz 15 (dawniej 20) procent swoich ciastek, plus 13.

Frenzy!: Produkcja ciastek 7x (dawniej 2x) na 77 sekund (dawniej na minutę) (z ulepszeniem Get Lucky na 154).

Click frenzy!: Klikanie zwiększone 777x (dawniej 10x) na 13 sekund (z ulepszeniem Get Lucky na 26).

Golden Cookie Blab: Najrzadszy efekt, daje nie tylko +1 Gcc (Golden cookie clicks), lecz również śmieszne/dziwne teksty.

Cookie Chain!: Kiedy twoja ilość ciastek wynosi mniej niż 10 bilionów, pierwsze ciastko da ci 7 ciastek, drugie 77, trzecie 777 itd. A gdy masz więcej niż 10 bilionów lecz mniej niż 100 bilionów, pierwsze ciastko da ci 77, drugie 777, trzecie 7777 itd.

Cookie storm: Powoduje, że złote ciastka pojawiają się na całym ekranie (każde daje jedyny efekt: Lucky!) (ciastko które spowodowało Cookie storm dodaje +1 Gcc, lecz te ciastka z Cookie stormu nie liczą się).

Strukturowy specjał: Jeżeli masz np. 100 kursorów, a otrzymasz ten efekt i da ci to na kursory, każdy kursor dada ci efekt powiększenia CpSu o 10% każdy (zależy ile tego masz).

Dragonflight: Tak samo jak Click frenzy, jednak daje ponad 1111x klikania na 11 sekund!!! (ulepszenie Get Lucky podwaja czas). By dostać taki efekt, potrzebujemy aurę Krumblora "Dragonflight" (kosztuje 100 Rakiet).

Dragon harvest: Produkcja 15x na minutę (ulepszenie Get Lucky powoduje że da nam to na 2 minuty). Potrzeba do tego aurę Krumblora "Reaper of Fields".

Złote ciastko

Więcej z Fandomu

Losowa wiki