FANDOM

Babcio-apokalipsa (z angielskiego języka Grandmapocalypse) to "mid-game'owy" event który możemy

1031.png

Babcio-apokalipsa w wersji 1.031 podczas stanu Angered (Rozgniewane).

osiągnąć poprzez ulepszanie ulepszeń z "Bingo center".

Na początek, musimy mieć osiągnięcie Elder (miej 7 rodzajów babć), Potem ulepszamy "Bingo-center/Research facility" za 1 kwadrylion (dawniej 100 bilionów) ciastek. Potem czekamy pół godziny (lub 3 minuty za pomocą niebiańskiego ulepszenia "Persistent memory") na ulepszenia z Bingo-center'u. Gdy otrzymamy ulepszenie "One mind", ulepszamy je i mamy babcio-apokalipsę na 1 stanie "Awoken" (Obudzone). Potem czekamy na następne ulepszenie: (najstraszniejsze) "Communal brainsweep", które aktywuje 2 stan babcio-apokalipsy "Displeased" (Niezadowolone). Potem czekamy na ostatnie ulepszenie "Elder Pact" które aktywuje 3, a zarazem ostatni stan babcio-apokalipsy "Angered" (Rozgniewane). Potem otrzymamy ulepszenie Elder Pledge które po ulepszeniu powstrzymuje babcio-apokalipsę na pół godziny (lub 1 godzinę). Po ulepszeniu wcześniej opisanego ulepszenia otrzymamy ulepszenie "Elder Covenant" które zatrzymuje babcio-apokalipsę dopóki nie ulepszymy Revoke Elder Covenant (Elder Covenant zabiera 5% CpS, a odwołanie jego daje nam je z powrotem). Po wersji 1.0393 w "sklepie" ikonka babci się zmienia.

SklepBabcia1.png

Ikonka babci podczas 1 stanu.

BabciaSklep2.png

Ikonka babci podczas 2 stanu.

BabciaSklep3.png

Ikonka babci podczas 3 stanu.

Obudzone.png

1 stan "wielkich matronów", Obudzone.

Zniesmaczone.png

2 stan wielkich matronów, Niezadowolone.

Wsciekle.png

3, a zarazem ostatni stan wielkich matronów: Rozgniewane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki